Правила повернення харчових товарів: що варто знати.
Відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону «Про захист прав споживачів», та Постанови Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року, існує чітке обмеження щодо повернення товарів належної якості. Продукти харчування, належної якості, не підлягають поверненню чи обміну.
Відповідно до даних нормативних актів, обміну чи поверненню підлягають продукти харчування тільки неналежної якості.
При отриманні Вашого замовлення переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд товару і комплектність замовлення у момент отримання.
ВАЖЛИВО!!! Перевірка товару при отриманні замовлення має здійснюватися у присутності працівника нашого магазину (коли забираєте замовлення самостійно), або в присутності кур’єра. У разі нестачі або пошкодження товару.
1. В яких випадках можливе повернення товару:
- Отриманий товар не свіжий;
- Отриманий товар не відповідає зазначеному в замовленні (замовляли один товар, привезли інший);
- Отриманий товар не вказаний у накладній;
- Отриманий товар при доставці отримав механічні пошкодження, що вплинули на якість їжі.
2. Як оформити повернення:
- Зв'яжіться з нами протягом одної години після доставки;
- Повідомте номер замовлення та опишіть проблему;
- Надайте фото та відео, що підтверджують причину повернення;
- Ми запропонуємо Вам повернення коштів, заміну замовлення або знижку на замовлення.
3. У яких випадках повернення неможливе:
- Якщо минуло понад однієї години після доставки;
- Якщо страва вже з'їдена або частково вжита;
- Якщо претензії не обґрунтовані та не підтверджені фото та відео.
4. Повернення коштів:
- Повернення коштів провадиться протягом 1 – 3 робочих днів на ваш рахунок або готівкою за погодженням.